Bir resmi kurumda çalışan İtimat Deniz, aracıyla kaza yapmış bu anları araç güvenlik kamerasıyla kaydetmişti. Kazadan sonra kaza tutanağı, alkol raporu ve ekspertiz raporları eksiksiz olmasına rağmensigorta şirketinin, 2 ay boyunca 600 bin lira hasar çıkan arabası tamir ya da perte ayırmaya karar verememesi üzerine aracı yaptıramamıştı.
Yaşadığı mağduriyeti İHA aracılığıyla duyuran İtimat Deniz’in sesini kasko firması duydu. 88 günün sonunda mağdur vatandaşa 2020 model aracının yerine 2022 model tıpkı aracın sıfırı verildi. Yeni aracına kavuşan İtimat Deniz, kontağı çevirip kasko şirketine teşekkür etti.
Mağduriyetinin 88 gün sonra bittiğini tabir eden İtimat Deniz, “Uzun bir mühlet sesimi duyuramamıştım. İHA aracılığıyla sesimi duyurdum. 77 gün aracımla ilgili haber alamadım. Şirket yetkilileri süratli bir müdahale etti ve yanlışlarını telafi ettiler. Kelamlarını tuttular 88 gün sonunda evrakım sonuçlandı 2020 model aracımın yerine 2022 model sıfır araç verdiler. Mağduriyetim ortadan kalktı, kendilerine teşekkür ediyorum” dedi.